סערת 'ובזכותן' • 'יום ליום' התנצל – קוליאן: "כמו פוטין"

    ארי וידר | צילום: בועז בן ארי 2 Comment on סערת 'ובזכותן' • 'יום ליום' התנצל – קוליאן: "כמו פוטין"
    20:30
    01.05.24
    מוטי הלפרין No Comments on המפגש החריג בין אלוף בצה"ל למרן הגרמ"ה הירש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הסערה שנוצרה לאור חשיפת אתר 'קול חי' על פרסום מודעה מטעם ארגון הנשים 'ובזכותן' בעיתון ש"ס יום ליום, מתנצל היום עורך העיתון יצחק קקון על פרסום המודעה.

    בטורו ביום ליום כותב קקון: "שגיאות מי יבין. בשבוע שעבר אירעה תקלת מערכת מצערת לצערנו השתרבבה לעיתון מודעה של ארגון שאין רוח חכמים נוחה הימנו, מודעה שבהחלט היה אסור לה להיכנס. אנו במערכת העיתון נעשה כל שביכולתנו למנוע הישנות מקרים מעין אלו ולהמשיך להגיש לקוראינו הנאמנים תוכן איכותי על פי הנחיות והשקפת גדולי ישראל".

    התנצלות יום ליום

    כזכור, הסערה שנוצרה לאחר הפרסום באתר 'קול חי' על הכנסת המודעה של הארגון הביאה את יו"ר ש"ס אריה דרעי להתנער מעיתון יום ליום ולהודיע מעל גבי אתר 'קול חי' על כוונתו להקים מערכת חדשה לעיתון.

    רות קוליאן יו"ר ובזכותן אומרת לאתר 'קול חי' בתגובה להתנצלות עורך 'יום ליום': "ההתנצלות הבוקר של עיתון 'יום ליום' היא דבר מזעזע. לא יכול להיות שבמדינת ישראל שר מאיים על עיתון בגלל שפרסם מודעה התומכת בשוויון זכויות לנשים חרדיות, והעיתון נרתע בגלל האיום ומפרסם התנצלות.

    על מה העיתון מתנצל?! על כך שנשים חרדיות במאה ה-21  רוצות שוויון? זו תעודת עניות גם לעיתון וגם לשר דרעי שמשתמש בשיטות של פוטין".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      עם כמות הקולות שהיא קיבלה באזורים החרדים לא נראה לי שהיא יכולה לדבר בשם ה"נשים החרדיות"

    2. 1

      קראתי שהיה ל״נשים החרדיות״ 1000 קולות בכל הארץ.
      כמעט עברו את אחוז החסימה…